آغاز فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه متهم به ۴۶ فقره سرقت پلاک خانه در مشهد دستگیر شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی قایق در ولایت ننگرهار افغانستان ۲۰ قربانی گرفت ویدئو | لحظه دستگیری سارق خودرو توسط مردم در تبریز افزایش آموزش‌های مهارتی به ساکنان حاشیه شهر در خراسان‌رضوی والدین هلی کوپتری و  فرزندان گلخانه‌ای چه ویژگی‌های دارند؟ یک‌سوم دانش‌آموزان خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجراست؛ معوقات پرداخت می‌شود (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای پیک‌موتوری که گرفتار سارق موتورسیکلت در مشهد شد افزایش جمعیت، نیازمند کاهشی شدن طلاق است کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) «معلم بلاگری» از تهدید تا فرصت اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی روز زیارتی امام‌رضا(ع) در مشهد(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وجود ۱۲۳ ساختمان ناایمن در مشهد معاون وزیر کار: بخشی از بدهی امسال (۱۴۰۳) دولت به تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

ثبت بیش از ۶.۵ میلیون اقامت نوروزی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۹۶۸۱
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
ثبت بیش از ۶.۵ میلیون اقامت نوروزی در خراسان رضوی
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از ثبت بیش از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار اقامت در خراسان رضوی طی نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

یوسف بیدخوری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص میزان اقامت ثبت شده در واحد‌های اقامتی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ گفت: از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان ۱۳ فروردین ماه بیش از ۶ میلیون و ۵۸۰ هزار اقامت در خراسان رضوی و بیش از ۶ میلیون و ۱۴۰ هزار اقامت در مشهد ثبت شده است.

وی با اشاره به جزئیات اقامت زائران در واحد‌های اقامتی خراسان رضوی بیان کرد: در این بازه زمانی بیش از ۲ میلیون و ۸۰ هزار نفر در واحد‌های اقامتی رسمی اسکان داشته‌اند که میانگین اشغال واحد‌های اقامتی رسمی در مشهد را به ۵۶ درصد رساند.

بیدخوری گفت: بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در واحد‌های اقامتی موقت و بیش از ۳۵۰ هزار نفر در واحد‌های اقامتی اضطراری اسکان داشته‌اند. در مجموع میانگین اشغال تمام واحد‌های اقامتی در مشهد به ۴۱ درصد و در خراسان رضوی به ۳۹ درصد رسیده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در خصوص میزان اقامت ثبت شده در روز ۱۳ فروردین ماه در مشهد افزود: روز ۱۳ فروردین اشغال واحد‌های اقامتی رسمی در مشهد با بیش از ۷۵ هزار نفر اقامت به ۵۲ درصد، واحد‌های موقت با بیش از ۹۳ هزار نفر اقامت به ۴۰ درصد و واحد‌های اضطراری با ۱۱ هزار نفر اقامت به ۲۷ درصد رسید. در مجموع در روز ۱۳ فروردین ماه بیش از ۱۸۰ هزار نفر اقامت در مشهد به ثبت رسیده که ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد را به ۳۴ درصد رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->